Tuesday, December 20, 2011

ECMC MALAYSIA "JOM BUAT DUIT DENGAN SENANG"

anda ingin masuk pelaburan yang menguntungkan... jom join saya.. just sms.. to- 019-9967284. dgan hanya rm1600 dalam seumur hidup.. anda akan mndapat keuntungan lebih dari itu..

lawat laman web www.eastcapemc.com  dan anda perlu register, dan pastikan nma sponsor anda (muhdzizi) @ (00654263)
ini untuk memudahkan anda sebagai trader. jgan tunggu lagi..

ingat promosi pendaftaran RM1600 SEHINGGA AKHIR BULAN DESEMBER 2011 JER??

4 comments:

Anonymous said...

huh.. Memang betul..saya dah cuba.. Tima kasih tuan.. Mudah dan senang dan berbaloii...

azman said...

saya berminat.. Dah tau lama. Memangbetul.. Bleh bg no tepon?

ardi sussatina said...

saya mau cuba pak, tapi saya di jogja indonesia, bagaimana ya pak...

Anonymous said...

ardisussatina: bole aja....walau dimana kamu berada. hanya perlu email salinan passport dan bank in RM 1900.00 dalam akaun saya. saya akan registerkan utk kamu. atau bole hubungi saya 60199967284. tq